Push Napkins – Fofo Fa'amama mo Tulaga Fa'alavelave Fa'afuase'i ma Itula Galuega Fa'aopoopo

I le lalolagi televave i aso nei, o le sauniuni mo faʻalavelave faʻafuaseʻi e taua tele.I se tulaga fa'apenei ua avea ai le tumama o le tagata lava ia ma fa'amuamua, o le i ai o meafaigaluega sa'o e mafai ona faia ai se eseesega tele.O solo solo o se tasi lea o oloa e mafai ona fesoasoani ia te oe e tumau ai le tumama ma tausia le tulaga e leai se siama e tusa lava pe le mautinoa.

Osi solo soloo le fofo lelei mo soʻo se tasi e manaʻomia se faʻamaumauga faʻalagolago mo le tausia o le tumama poʻo le tausia o siama faʻamaʻi aʻo faigaluega i itula uumi.E le gata e mama nei solo solo, ae e fa'agogo ma fa'amalo fa'aaoga ai le pulupulu fa'alenatura, ma avea ai ma solo sili ona tumama i luga o le maketi i aso nei.

O le mea e tu'u ese ai solo solo e fa'aaoga ai vai inu.E le pei o isi solo solo e fa'aogaina ai mea fa'asao eseese ma mea fa'amumū, o solo solo e leai se ava malosi, leai se paraben, ma e leai ni mea fa'amalama o so'o se ituaiga.O le mea lea, e matua saogalemu ma talafeagai mo le faʻaaogaina e tagata o vaitausaga uma, e aofia ai tamaiti.

Talu ai e fa'amago ma oomi solo solo solo, e leai se avanoa e tupu a'e ai siama, ma avea ai ma filifiliga sili ona tumama e avanoa mo oe.E o'o mai i se faiga fa'akomepiuta mo le feavea'i, ma e faigofie ona e teuina i totonu o lau ta'avale po'o luga o lau kesi mo le faigofie ona maua.

Ae e le ona pau lea.O solo solo e fa'alelei fo'i ose filifiliga e fa'alelei i le si'osi'omaga ona e fai mai mea fa'anatura e fa'aleagaina pe a uma ona fa'aoga.E mafai ona e faʻaogaina e aunoa ma le popole e uiga i le fatuina o se tulagavae carbon tele.

Osi solo soloe fa'akomepiuta ma fetaui lelei mo le faigofie ona feavea'i.Pe oe i totonu o le taʻavale, i le ofisa poʻo le faimalaga, faʻatasi ai ma solosolo tulei e te sauni mo soʻo se tulaga.E sili atu le saogalemu nai lo le fa'anoanoa, ma o le i ai o se mea faigaluega tumama fa'atuatuaina e pei o solo solo e mafai ona faia uma se eseesega.

I le faaiuga, o solo solo o le fofo sili lea mo soʻo se tasi e manaʻo e tumau i le tumama ma le faʻamaʻi, tusa lava po o le a le tulaga.Pe o se fa'alavelave fa'afuase'i po'o se galuega umi, o le ave fa'atasi ma oe solo solo e fesoasoani e te tumau ai i le mama ma le tumama mo le filemu o le mafaufau.O lea, aua ne'i toe fa'atali, maua ni solo solo i lenei aso ma sauni mo so'o se olaga e tula'i mai.


Taimi meli: Iuni-05-2023