Taiala solo solo

I totonu o lenei ta'iala matou te tu'uina atu nisi fa'amatalaga e uiga i le tele osolo mamagoi luga o le ofo ma le auala e mafai ona faʻaaogaina.

O a Solo Mamago?
O solo mama o mea fa'amama e masani ona fa'aogaina i totonu ole siosiomaga fa'alesoifua maloloina e pei o falema'i, fale tausi ma'i, fale tausi ma isi nofoaga e taua ai le tausia lelei o tulaga tumama.
E pei ona ta'u mai e le igoa,solo mamagoo lo'o gaosia e aunoa ma se fa'aopoopoina o vaifofo fa'amama - e le pei o solo susu e sau muamua.
O ituaiga eseese o solo mamago e eseese a latou meatotino, ae e foliga mai e malosi uma, vaivai ma faʻafefe.O lona uiga e mafai ona fa'aoga mo le tele o fa'amoemoega 'ese'ese e aofia ai le fa'amamago, solo o luga ma isi mea.

Auala e Fa'aaoga ai Solo Mamago?
Talu ai e le'o mua'i tumu i vaifofo fa'amamā, o solo mamago e matua'i fetu'utu'una'i, mea faigaluega fa'apitoa mo le fa'atumauina o se si'osi'omaga tumama, maloloina.
I se tulaga mago, e mafai ona fa'aoga mo le fa'amamago o ga'o susu.E mafai fo'i ona fa'aoga solo solo alava e fa'amama fa'atasi ai ma faiga fa'amama eseese e fa'amama ai mea eseese.

Fa'aaogā VS Toe fa'aaogā Solo Mamago
O fa'amaoniga malosi o lo'o fa'ailoa mai ai o masini ma mea fa'aleagaina e saofagā i le felauaiga o fa'ama'i, lea e mafai ona sosolo vave i tagata mama'i vaivai.
I aso ua tuanaʻi, o se mea masani le vaʻaia o ie toe faʻaaogaina o loʻo faʻaaogaina i falemaʻi falemaʻi ma isi siosiomaga tausi soifua maloloina.O ie mamago nei o le a fufulu pe a uma ona faʻaoga, faʻapea e aveese ai mea leaga ma puipuia ai faʻamaʻi.
Ae o suʻesuʻega talu ai nei ua faʻaalia ai o nei ie toe faʻaaogaina e mafai ona le aoga ma matautia.
O se tasi suʻesuʻega na faʻaalia ai nai lo le tapeina o siama, o nei ie toe faʻaaogaina e mafai moni lava ona sosolo.O isi su'esu'ega ua fa'ai'u ai e le lava le fa'amama fa'amama fa'alesoifua maloloina e fa'ate'a ese ai mea fa'aleagaina ma e le tatau ona fa'aogaina solo solo i totonu o si'osi'omaga o le soifua maloloina aua e fa'aitiitia ai le aoga o mea fa'amama fa'ama'i.
Afai e fa'aoga sa'o, e sili atu ona lelei solo solo mamago i le puleaina o fa'ama'i, aua e lafoa'i pe a uma ona fa'aoga.

O a Ta'ele mo Soifua Maloloina e le'i lalagaina?
O solo e le'i lalagaina o solo ia e gaosia mai alava ua fa'apipi'i fa'atasi fa'ainisinia, fa'avevela po'o vaila'au nai lo alava e lalaga fa'atasi.
O ie lalaga po'o ie lalaga sa masani ai pisinisi.O nei ie sa malolosi ma miti, ae o noataga lalaga na fausia ai ni avanoa saogalemu mo siama e lafi ai.
O solo e le'i lalaga e iai le tele o fa'amanuiaga nai lo solo lalaga.E le gata i le taugofie, o le tele o solo e le'i lalagaina e matua'i mitiia, malosi ma maualalo le linting.
O solo mo le soifua maloloina e le'i lalagaina e maua ai le fa'atinoga ma le fa'alogona o se ie 'ie, fa'atasi ai ma fa'amanuiaga mo le tumama o solo e fa'aaoga lelei.

Mo nisi fa'amatalaga, fa'amolemole vala'au: 0086-18267190764


Taimi meli: Aukuso-24-2022