Spunlace Fa'aoga Ie Le'o Lalaga

O le i ai o le susū lelei absorption ma permeability gafatia, o le mea e le lalagaina spunlace e lautele faaaogaina i taimi eseese.

To le spunlace e le'i lalagaina ie o lo'o fa'afaigaluegaina lautele i le falema'i fa'afoma'i ma le gaosiga o mea tau tausiga fa'aletagata fa'atausi'i mo ona foliga vaivai, lafoa'i, ma fa'aletino.

I le avea ai ma se tasi o tagata tomai faapitoa e le o lalagaina mamago gaosi oloa i Saina, e mafai e Huasheng ona fesoasoani ia te oe e gaosia mea eseese spunlace e le o lalagaina oloa mo faʻaoga eseese, e aofia ai le tumama, faʻaoga teuteu, ma le tausiga ile fale, ma isi.

Leneifuga mālū mafiafia lafoa'ie taele solole faia mai le spunlace e le o lalagaina fafa, lea e talafeagai mo le ufiufi o le tino pe a uma le taele poʻo le matafaga. E sili ona vaivai ma faʻafefe, lea e alofagia e tagata faʻatau.

 

Leneihufiuficfaalagolagowipes faia i le spunlace e le'i lalagaina e mafai ona fa'aaoga e solo ai ipu ma mea umukuka.E malosi le fa'amama ma fa'afefe vai.

 

Leneispunlace Ie e lei lalagaina minimagiccsauainatowel o Compressed e pei o se tupe siliva laiti, lea e faigofie ona faʻaoga ma faigofie ona feaveaʻi.E mafai ona e faʻapipiʻiina logo i itu e lua o le solo faʻapipiʻi, lolomi faʻapitoa i luga o igoa, luga o pusa, poʻo luga o ato.


Taimi meli: Apr-25-2022