Aisea e sili ai le fa'aogaina o solo solo i totonu o le Faleoloa?

O nisi tagata e ana salon latou te le iloa pe aisea e sili atu ai le faʻaaogainasolo fa'aaoga.Ae ua lava mafuaaga.

O i latou nei e sili ona taua:
Fa'ata'ita'iina o tulaga tumama.
Fa'asao i le fufuluina, aua o oloa mai ie masani o le a mana'omia ona avatu i le tagamea i aso uma!solo solo lafoai e mafai ona faʻaititia le tau o lau faleoloa ile 10-15%.
Fa'amautinoaina se faiga fa'alelei lelei.
E iai le pasene maualuga o le susū o le susu, o lea e faigofie ai ona faʻaaogaina mo togafitiga matagofie.

O solo ie e palapala vave lava, ma solo solo faigofie e masae ma fetolofi i sina pa'i itiiti ma le susu.O le paleni lelei i le va o oloa lisi e lua o le a avea ma pepa pepa e umi.E mafai ona faʻaaogaina mo faʻataʻitaʻiga, faʻamamaina, aveeseina o stains, toega o mea teuteu poʻo vali.

Pe a filifilia e aoga le gauai atu i ia uiga:
Mea faanatura.
Siosiomaga faauo.
Mea vaivai, leai se tofo.
O lo'o iai oloa e fa'asusu i suau'u manogi, ae e mafai ona fa'atupu ai se fa'ama'i ile tagata o tausia ile fale.

O le faʻaaogaina o ia oloa mai mea faʻaonapo nei e le o lalagaina e faʻaitiitia ai le tau o le tagamea ma le faʻamaʻiina, ma faʻaumatia ai foi le avanoa o faʻamaʻi faʻafuaseʻi.Le fa'aogaina o mea fa'aaoga e pei osolo fa'aaogae mafai ona aumaia le salon i se tulaga maualuga o le auaunaga.A iloa e le tagata o tausia ua saunia solo solo fou atoatoa mo ia, e vave lava ona ia taofia le popole i le mama ma le saogalemu o le gaioiga.

I lo tatou vaitau o le faʻaleleia o ituaiga uma o mea totino,solo fa'aaogao lo'o fa'aaogaina ma le manuia i le toetoe o vaega uma o le olaga.Ona o lona faʻaogaina ma le faʻaogaina, o ia mea faʻaaogaina e mafai ona maua i ofisa, fale lalelei ma i le olaga i aso faisoo.

E pei o le tele o mea fa'aogaina, o ia solo ua mamanuina mo le tumama ma le faigofie o le tausiga o ia mea.Ole taimi nei e te le tau fufuluina, fa'amama solo solo fa'aaoga e le tele o tagata fa'atau - e na'o le tia'iina ma ave se mea fou mo le isi togafiti.

solo fa'aaogaaua o foliga e masani ona faʻaaogaina i le cosmetology.O fale lalelei ia, falema'i tipitipi matagofie.O ia oloa e faʻaleleia ai le auaunaga a tagata faʻatau ma faʻamaonia lo latou mama.

Ae le gata i le vaega o auaunagasolo fa'aaogae faʻaaogaina, aua i le olaga i aso faisoo e faigofie tele ona faʻaaogaina i le umukuka ma le faletaele.


Taimi meli: Ian-09-2023